Eurocargo VI 4x4
Eurocargo VI 4x4 Обладнаний повним приводом, він здатний долати найважчі дорожні умови і виконувати складні завдання з вражаючою рухливістю для автомобіля з такою високою вантажопідйомністю.

Здатний виконати будь-яке завдання

Eurocargo займає важливе місце серед позашляховиків.

Обладнаний повним приводом, він здатний долати найважчі дорожні умови і виконувати складні завдання з вражаючою рухливістю для автомобіля з такою високою вантажопідйомністю.

Eurocargo 4x4 характеризується особливими системами захисту конструкції, сконструйованими для надскладних умов бездоріжжя, а саме: висота рами, сталевий бампер, підніжки що прибираються, спеціальний захист радіатора, задній протипідкатний захист що забирається і металеві решітки для захисту фар - все це відрізняє його від версій 4x2.

Eurocargo 4x4 - це автомобіль, що відрізняється не тільки своїми якостями міцності і надійності, але і високою маневреністю і відмінними технічними характеристиками.

Eurocargo 4x4 це потужний повнопривідний автомобіль, який з легкістю здатний виконати найважчі завдання, наприклад:

- Будівництво доріг та цивільне будівництво,
- Експлуатація в умовах бездоріжжя,
- Обслуговування зимових доріг,
- Обслуговування енергетичних ліній і систем в зонах бездоріжжя,
- Надзвичайні ситуації та аварійна дорожня служба.

Універсальний і спеціальний автомобіль

Маючи широку продуктову лінійку, Eurocargo 4x4 є одночасно і універсальним, і спеціальним автомобілем в своєму класі:

 

- Два варіанти повної маси (11,5 т і 15 т),
- 3 види двигунів різної потужності (від 220 до 280 к.с.),
- Ручні 6-ступенева коробки передач
- 4 види колісних баз (від 3240 до 4150 мм)

2 типу кабін (денна - для повсякденного використання без ночівель і кабіна зі спальним місцем для поїздок, які потребують збільшений обсяг для зберігання речей).

​​​Пристосованність і низька витрата палива

Завдяки наявності в двигунах Tector системи упорскування Common Rail і турбокомпресора з перепускним клапаном, Eurocargo відрізняється найнижчими показниками по витраті палива серед автомобілів свого класу.

 

Всі двигуни Tector в стандартному варіанті відповідають вимогам EEV (вдосконалений екологічно безпечний автомобіль).

Крім того, технологія виборчого каталітичного відновлення азоту (SCR) з використанням добавки AdBlue, застосовувана Iveco на всій лінійці своїх середніх і важких автомобілів, сприяє зниженню експлуатаційних витрат (на 5% нижче витрата палива).​

 

 

Сімейство двигунів Tector має невелику вагу, не вимагає частого обслуговування і гарантує велику надійність. Справді, на відміну від системи рециркуляції відпрацьованих газів EGR система SCR не передбачає рециркуляцію гарячого відпрацьованого газу назад в камеру згоряння. Робочі характеристики двигунів Tector безсумнівно найкращі в своєму класі, завдяки своїм неперевершеним якостям, таким як:

- оптимальне співвідношення між крутним моментом і робочим об'ємом двигуна;​​
- більш висока пристосованість - максимальний крутний момент досягається навіть при мінімальному числі обертів​​ (навіть при 1200 об / хв) і залишається постійним в широкому робочому діапазоні. Це забезпечує плавний хід, більш рідке перемикання передач і більш високу ефективність;
- нижч​і експлуатаційні витрати з інтервалом заміни масла до 80 тис. км для двигуна і 300 тис. км для трансмісії;
- тихий хід, що дуже важливо для автомобілів, що працюють в умовах міського середовища.

Нові ручні 6-ступеневі коробки передач ZF обладнані системою перемикання "servoshift", що забезпечує легке включення навіть в найважчих умовах.

Можна замовити трансмісію, комбіновану з вижимними педалями зчеплення і коробками відбору потужності, що включаються електронними пристроями (макс. крутний момент 1000 Нм).

Двигуни на Eurocargo мають в стандартній комплектації пристрій гальмування з регулюванням вихлопу дросельним клапаном у вихлопній трубі. Цей клапан створює в вихлопному газі зворотній тиск, який уповільнює обороти двигуна і збільшує силу гальмування.

Використання пристрою гальмування з регулюванням вихлопу дросельним клапаном зменшує число звернень до робочих гальм і, отже, скорочує знос гальм.

Режим роботи може вибиратися водієм (натискаючи на ножні гальма або відпускаючи педаль акселератора).

Постійний повний привід включається центральним диференціалом, який передбачений для розподілу крутного моменту між керованими і ведучими осями. Крім того, водій може вибрати швидке або повільне перемикання в залежності від умов експлуатації (шосе / бездоріжжя). Всі диференціали (передній, і задній) обладнані в стандартній комплектації ручним блокуванням диференціалу, що забезпечує силу тяги навіть в особливо складних умовах і на слизькій дорозі. Eurocargo 4x4 комплектується керованої віссю з подвійним редуктором і колесами з двоскатною і односкатною ошиновкой.​

Міцність і різноманітність колісних баз

Eurocargo має шасі, виготовлене з міцної високолегованої сталі, з повністю рівною площиною без будь-яких виступів, яке дозволяє монтувати кузова довжиною від 4135 до 6000 мм.

Кабіна, виготовлена з надгнучкої оцинкованої сталі, стійка до ударів, зносу і корозії, що робить кабіну Eurocargo не тільки високонадійною з конструктивної точки зору, але також і  безпечним і захищеним простором для водія і пасажирів.

Підвіска Eurocargo 4x4 зроблена з надміцних багатолистових ресор, здатних переносити експлуатацію автомобіля в будь-яких екстремальних умовах.

​​Все під контролем  

Eurocargo 4x4 надає на вибір кабіни, які характеризуються зручним доступом за рахунок двох сходів що підсвічуються лампочками.

Той, хто заходить в кабіну, хоче мати все під контролем, а також відчувати, що все зроблено для задоволення його потреб. З метою поліпшення функціональності в міських умовах Eurocargo використовує рішення, що полегшують досяжність до приладів і обладнання всередині кабіни:​​

- перемикач швидкостей розташований на панелі приладів,
- низький тунель двигуна,
- зручне розташування стоянкового гальма.​

Для салону кабіни розроблений ергономічний дизайн: 470 мм сталеве рульове колесо, регульована колонка рульового управління, панель приладів з вбудованою супутниковою навігацією (мається як опція), центральний блок приладів і центральний модуль.

Ергономічне положення сидіння водія забезпечує також досяжність до допоміжних приладів управління.

На панелі приладів все розташовується зручним для водія чином, який ніколи не відволікається від дороги.​

У зміненому дизайні центрального модуля тепер може також розташовуватися інтегрована система супутникової навігації.

Можна замовити систему кондиціонування / підігріву повітря, що дозволяє отримати бажану температуру всього за кілька секунд, а також забезпечити оптимальний розподіл повітря.

Якість обробки та матеріалів створює в кабіні Eurocargo 4х4 елегантний стиль, при цьому її міцність, функціональність і відмінна звукоізоляція створюють ідеальну робочу атмосферу.​​

Гарна оглядовість, краще гальмування

Eurocargo тримає перше місце по оглядовості завдяки розміру вітрового скла і бічних вікон, до яких додано 6 зовнішніх дзеркал, два з яких головні дзеркала, два - ширококутні дзеркала, одне - дзеркало бокового огляду і одне - дзеркало переднього поля зору.

Гальмування Eurocargo 4x4 забезпечується потужними і надійними гальмами з одним гальмівним циліндром на керованій вісі і гальмами duo-duplex на задній вісі, а надміцна багатолистова підвіска входить в стандартну комплектацію.​

Готовність служити своїм клієнтам

Вибір автомобіля Iveco означає вашу довіру якості виробника, а також його першокласної мережі обслуговування автомобілів, що відрізняється широким покриттям і професіоналізмом, що завжди забезпечує оптимальну роботу вашого автомобіля.

Вибір автомобіля Iveco означає вашу довіру якості виробника, а також його першокласній мережі обслуговування автомобілів, що відрізняється широким покриттям і професіоналізмом, що завжди забезпечує оптимальну роботу вашого автомобіля.

Вклавши кошти в наш продукт, ви приєдналися до сім'ї Iveco, і як член сім'ї маєте право на отримання наявних у Iveco переваг, що випливають з міцних сімейних уз.​​​​

Ми забезпечимо вашому Eurocargo найкраще обслуговування.​​

 

​Eurocargo: історія розвитку сегмента середніх вантажних автомобілів

Eurocargo отримав більше нагород, ніж будь-який інший вантажний автомобіль за всю історію розвитку середніх вантажних автомобілів, і за роки свого існування він став в Європі еталоном для автомобілів свого класу.

Eurocargo є гідним спадкоємцем цілого ряду моделей, які творили історію в цьому сегменті.

Невеликий екскурс в історію до створення Iveco: перший автомобіль OM Lupetto був розвізним автомобілем в 60-ті роки в Італії, яка була ще аграрною країною, але вже встала на шлях індустріалізації і модернізації. Lupetto, випущений в 1959 році, став віхою вступу Італії в епоху бурхливого економічного зростання.

У 1977 році Lupetto передав естафетну паличку модельному ряду автомобілів Iveco Zeta. Надзвичайно інноваційний проект за мірками того часу - Zeta був здатний задовольняти всі потреби среднетоннажних перевезень від 2500 до 6500 кг.

Рішучий еволюційний крок в цьому сегменті був зроблений в 1987 році з появою турбодвигуна: рекламним слоганом нового автомобіля стали слова: "TurboZeta. Найкращя, покращена вантажівка ".

Всього через кілька років з'явився Eurocargo: це було в 1991 році, і новий автомобіль зробив справжню революцію. Якість і високий рівень стандартизації компонентів дозволили випустити більше 500 модифікацій, здатних задовольнити будь-які потреби вантажних перевезень.

У 1992 році Eurocargo отримав приз «Вантажівка року», хронологічно це була перша нагорода з численних премій, якими автомобіль нагороджувався пресою.

Після рестайлінгу в 2003 році і запуску у виробництво нових двигунів, які відповідають вимогам стандартів Euro 4 і Euro 5 в 2006 році, Eurocargo був знову представлений на ринок в 2008 році в його сучасній формі з повністю оновленими варіантами кабін і дизайном в стилі нового сімейства автомобілів Iveco.